Tuesday 2 March 2010

kisah budak 4 tahun dan girls next door;

AHAD,Kuala lumpur,
seorang kanak kanak  yang berusia 4 tahun,telah menerima 1 surat, yang dikelaskan ibunya sebagai SURAT CHIENTA,warkah yang ditulis tangan itu mengunakan dakwat pen biru itu dijumpai terselit atau diselitkan dibahagian tengah pagar diperkarangan rumah kanak kanak tersebut,
dipercayaai penulis dan penyampai surat itu disyaki 2 orang kanak kanak perempuan yang lebih tua daripada beliau, hasil dari kajiselidik ibunya dan nenek kanak kanak tersebut, surat itu telah dihantar oleh salah sebuah rumah dikawasan kediaman beliau,
tapi  apa yang malang nya,kanak kanak itu yang mahu dikenali sebagai FARISH AMMAR masih belum celik ilmu dan masih bergantung dengan ibunya untuk memakai pampers serta tidak tahu membaca apa ntah lagi untuk menulis telah mendesak ibunya untuk membaca dan mengirimkan semula.
berikut akan hal itu, ibunya telah memaklumkan kepada ayah kanak kanak lelaki itu untuk susulan .
perkara ini masih lagi dalam siasatan untuk memudahkan lagi proses lanjutan



Detective Conan;aku masa umur sebaya die, tak tahu mende, hebat betul budak zaman sekarang ni, ANAK AYAH BETUL LA...... HA HA HA. disini aku terfikir, betul kata seorang coach yang aku hadir dalam seminar beliau, generasi Z,  generasi yang kita perlu diberi perhatian, mungkin dilain masa akan aku terang kan setiap generasi yang aku belajar tu.

1 comment:

  1. haloo deteptip cohnan..cam kenalje budak comel atastu..adahkahhh ehemm.:)

    ReplyDelete